سوابق شرکت کوثر نگار رایانه


• اعلام دستيابي به تکنولوژی ساخت بازي‌هاي سه بعدي، در اخبار ساعت 22 شبکه یک. 8/3/84 .
• حضور در اولين نمايشگاه تخصصي بازيهاي رايانه‌اي. 1384
• ارائه طرح تحقيقاتي درخصوص ثأثيرات Game بر مخاطبان به وزير فرهنگ و ارشاد و همچنين ارائه مشاوره به دفتر مشاوران جوان آن وزارت جهت تحقيقات درامور گيم. 1384
• برقراری نشست کارشناسی در برنامه صبح بخیر ایران درخصوص اهمیت و ضرورت صنعت گیم. 15/6/85
• برگزاری مسابقات بازیهای رایانه ای ایرانی در نمایشگاه بین المللی الکامپ. 1385
• حضور در اولین همایش و نمایشگاه توسعه جامعه مجازی ایران. 1385
• تولید و انتشار یک بازی سه بعدی سالم و جذاب، به نام "حسنی و لوبیای سحرآمیز". 1386
• حضور در اولین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال و کسب جایزه در دو عنوان:
1- لوح افتخار در بهترین بازی بخش کودکان. 1386
2- لوح تقدیر در بهترین طراحی پیام و سناریوی بازی. 1386
• تولید نمایشگاه سه بعدی مجازی ویژه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به سفارش مرکز فرهنگی سپاه. 1385
• تولید شبیه ساز آموزشی سه بعدی "کلانتری مجازی" جهت معاونت آموزش نیروی انتظامی (ناجا). 1387
• متقاعد نمودن پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جهت آموزش فرهنگ ترافیک بوسیله بازیهای رایانه ای که منتج به عقد تفاهم نامه تولید چهار بازی سه بعدی گردید. 1387
• حضور در نخستین نمایشگاه و جشنواره Game Expo در کشور امارات (دبی). 1387
• تولید نمونه بازی حرکتی با استفاده از تکنیکهای پردازش تصویر الگو (pattern)، توسط وبکم. 1388
• حضور در چهارمين جشنواره ملی رسانه های دیجیتال و كسب عنوان برترين اثر در بخش فنآوری (مصلی). 89
• حضور در نمايشگاه دستآوردهای ایران در کشور مالزي (کوالالامپور). 1389
• تولید نمونه بازی حرکتی با استفاده از تکنیکهای پردازش تصویر انسان(face)، توسط وبکم. 1390
• حضور در نخستین نمایشگاه بازی تهران (برج میلاد). 1390
• حضور در پنجمين جشنواره ملی رسانه های دیجیتال و كسب عنوان برترين اثر در بخش فنآوری (مصلی). 1390
• تولید نمایشگاه مجازی سه بعدی آنلاین، جهت پلیس فضای تبادل اطلاعات ناجا (فتا). 1390
• حضور در چهارمین نمایشگاه و جشنواره Game Expo در کشور امارات (دبی). 1390
• حضور در نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی (مصلی). 1391
• حضور در دومین نمایشگاه بازی تهران (مصلی). 1391
• حضور در نمایشگاه السیت (مشهد). 1391
• حضور در نمایشگاه کتاب (مصلی). 1392
• حضور در سومین نمایشگاه بازی تهران (مصلی). 1392
• حضور در نمایشگاه اسباب بازی و رادیوکنترلی (نمایشگاه بین المللی تهران). 1392
• طراحی و تولید 9 بازی با فناوری وبکم تحت نظارت وزارت بهداشت. 1392
• حضور در اولین همایش بازیهای رایانه ای و ارتقای سلامت تهران. 1392
• انتشار 9 بازی با فناوری وبکم تحت نظارت وزارت بهداشت. 1393
• طراحی و تولید بازی حرکتی ورزشی با وبکم، تحت نظارت وزارت بهداشت. 1393
• حضور در نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان و فنآور دانشگاه صنعتی شریف. 1393
• حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی. 1393

img not found
img not found
img not found